П`ятниця, 17.05.2024, 09:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Травнева ЗШ I-II ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 43
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

У процесі реалізації загальноосвітніх і виховних функцій шкільна бібліотека здійснює інформаційну підтримку навчальної та освітньої діяльності, прищеплює користувачам навички інформаційної культури.

Зміна ціннісних орієнтирів шкільної освіти вимагає перебудови усіх складових компонентів сучасної школи. Серед них шкільна бібліотека займає особливе місце. Не тільки тому, що проблема забезпечення літературою шкільної бібліотеки залишається дуже гострою, а й тому, що у шкільних бібліотеках фахівців бібліотечної справи працює мало, шкільні бібліотекарі – це, переважно, вчителі, які засвоюють нову для себе справу.

План роботи бібліотеки за 2014 навчальний рік в цілому було виконано, заплановані заходи, книжкові виставки, бібліографічні огляди, бесіди, бібліотечні уроки оформлялись своєчасно.

У  2014 н. р. робота бібліотеки була спрямована на покращення умов навчально-виховного процесу; вдосконалення роботи по формуванню в учнів інформаційної компетентності, на забезпечення вільного й необмеженого доступу до інформації всіх учасників навчально-виховного процесу; на виховання в учнів національної свідомості та любові до української культури, а також поваги до культур інших народів; на популяризацію книг серед учнів, на допомогу кожній дитині в задоволенні особистих читацьких інтересів, потреб та запитів; на розвиток творчої думки, пізнавальних здібностей та інтересів учнів.

В школі продовжена акція «Подаруй книгу бібліотеці», в якій беруть участь вчителі, батьки та учні школи.

            Протягом багатьох років в школі стало традицією проводити «Тиждень дитячої та юнацької книги».

В навчальному році було проведено: бібліографічні уроки «Як книжка прийшла до людей» 5- 8 класи; «Де живуть слова». Дуже цікаво пройшов День української писемності та мови: урок народознавства «Моя золота нація» (5-9 класи), літературна гра «На якій мові»(1-4 класи). Велику зацікавленість проявили учні та вчителі при підготовці конкурсів: «О, музика, у душу ввійди…», «Любов – красива вигадка поета».

Дуже відповідально були підготовлені предметні тижні. На допомогу вчителям були підготовлені папки.

Був проведений бібліографічний огляд «Сучасна мовна ситуація в Україні».

Постійно поповнювалися стенди «Поради батькам», «Хороша книга – просто свято».

Регулярно добирався матеріал для проведення Днів Здоров’я.

Виконуючи основні функції бібліотеки - інформативно-просвітницьку  і духовну - бібліотека Травневої загальноосвітньої школи проводила певну роботу у співдружності з сільською бібліотекою і колективом школи.

Згідно з програмами учні одержали комплекти підручників. Вчителі отримали методичну допомогу завдяки періодичним виданням: «Позакласний час», «Директор школи», «Початкове навчання», «Шкільна бібліотека».

Крім підручників, бібліотека забезпечувала учнів програмною літературою та літературою для тематичних переглядів, рефератів, доповідей.

На допомогу вчителям, учням для формування ключових компетентностей бібліотека використовувала різноманітні форми роботи: бібліографічні огляди, інформаційні дні,бесіди, виставки, консультації.

З цією метою у бібліотеці оформлені:

Виставки:

  • «Любити і берегти»;
  • «Українська держава: історія і сучасність»;
  • «З народної криниці» та ін.

Тематичні полички та куточки:

  • «Скарб від далеких прадідів»;
  • «Світ твоїх захоплень»;
  • «Запорізькій рідний край» та ін.

 Картотеки:                                                                     

  • Довідкова література;
  • Картотека періодичних видань;
  • Реєстраційна картотека підручників.

Традиційно бібліотека проводила свята: «День бібліотеки», акцію «Живи, книго!».

В 2014-2015 навчальному році необхідно звернути увагу читачів на літературу з історії культури українського народу і вихованню за допомогою цієї літератури поваги до рідної мови, національно-культурних і духовних надбань нашого народу.

Діяльність бібліотеки буде спрямована на виховання в учнів інформаційної культури, любові до книги, культури читання, вмінню користуватися бібліотекою, а також на забезпечення різноманітного змісту навчального процесу.

У своїй повсякденній роботі бібліотека буде звертати особливу увагу на невстигаючих учнів, удосконалювати якість проведених заходів.

Надавати всебічне сприяння підвищенню педагогічної майстерності вчителів шляхом пропаганди педагогічної літератури і інформації про неї.

Бібліотека | Переглядів: 310 | Додав: DDSS | Дата: 06.02.2015 | Коментарі (0)

 

     План роботи з читачами Завантажити

Бібліотека | Переглядів: 328 | Додав: DDSS | Дата: 06.02.2015 | Коментарі (0)

     Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті та Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти визначили пріоритетні завдання й основні напрямки їх виконання на сучасному етапі.

Завдання виховання:

1   Сформувати свідомого громадянина, патріота, тобто людину      з притаманними їй особистісними якостями і рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.

2   Прищеплювати і розвивати моральні почуття, переконання і потреби, поводити себе згідно з моральними нормами, що діють  суспільстві. Наслідувати кращі моральні зразки своєї родини, українського народу, загальнолюдські моральні цінності.

3   Виховувати повагу і любов до праці, готовність і здатність працювати як за власними, так і суспільними, національними інтересами, сумлінно і відповідально виконувати ту чи іншу суспільно-корисну роботу.

4   Запобігати правопорушень, попереджувати розвиток асоціальної спрямованості особистості до навколишньої дійсності в процесі перевиховання.

5   Формувати екологічну культуру особистості, залучати учнів до активної екологічної діяльності, непримиренного ставлення до тих, хто завдає шкоду природі.

6   Забезпечувати школярам міцні знання з правил дорожнього руху, протипожежної безпеки, цивільної оборони.

Завантажити  

Напрямки виховної роботи | Переглядів: 370 | Додав: DDSS | Дата: 06.02.2015 | Коментарі (0)

Проблемна тема школи "САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ТА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ І ВЧИТЕЛЯ У СОЦІКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ  ТРАВНЕВОЇ ШКОЛИ"

План роботи над проблемною темою школи Завантажити

Навчально-методична робота | Переглядів: 368 | Додав: DDSS | Дата: 06.02.2015 | Коментарі (0)

Організація методичної роботи з педагогічними кадрами  Завантажити 
 
План роботи школи молодого вчителя на 2012-2013 н.р. Завантажити
 
Тематика засідань педагогічної ради Завантажити
Навчально-методична робота | Переглядів: 428 | Додав: DDSS | Дата: 06.02.2015 | Коментарі (0)

Рівень педагогічної освіченості батьків залежить від традицій у сім'ях, в яких виросли вони, набутих знань, життєвого досвіду, здатності до саморозвитку. Майже завжди, на сучасному етапі особливо, у зв'язку з переходом до нового типу суспільства, утвердження нових суспільних, етичних цінностей, а також із процесами глобалізації, одним із свідчень якого є Інтернет, педагогічна освіченість батьків нерідко відстає від реальної педагогічної ситуації, суспільних потреб, очікувань дитини. Тому школа має дбати про постійний розвиток їх педагогічних знань, вдаючись до різних методів роботи, найпоширенішими серед яких є:

   Педагогічний лекторій. Передбачає надання батькам систематизованих знань з теорії виховання, привернення їх уваги до актуальних проблем виховання з допомогою лекцій, бесід.   Читати далі...

Інформація для батьків | Переглядів: 426 | Додав: DDSS | Дата: 03.02.2015 | Коментарі (0)

1.  Установіть межі дозволеного, еталони поведінки учнів для стандартних ситуацій: як входити в клас, як  сидіти, відповідати на запитання, прибирати книжки, діставати олівці та інше. Учень повинен знати, у чому полягає прийнятна чи неприпустима поведінка, і тільки тоді від нього можна вимагати відповідальності за дотримання конкретних правил. Якщо правила й обмеження не визначені, то встановити порядок у класі не можна! 

2.  Стежте за своєю мовою, розмовляйте завжди повільно, спокійним голосом. 

3.  Намагайтеся тримати свої емоції в стані спокою, зміцнюючи нерви для того, щоб витримати очікувані ексцеси. Звертайте увагу і реагуйте на будь-які вияви позитивної поведінки дітей, які б незначні вони не були. Хто шукає гарне, той обов’язково його знаходить.

4. Уникайте безупинного негативного реагування. Намагайтеся рідше говорити „ні”, „припини”, „не можна”.

5. Відрізняйте форми поведінки, які вам не подобаються, від вияву особистих якостей дітей.     Далі...

Для вчителів | Переглядів: 473 | Додав: DDSS | Дата: 03.02.2015 | Коментарі (0)

Затверджено нові кваліфікаційні характеристики педпрацівників

Міносвіти оприлюднено кваліфікаційні характеристики професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів. Про це йдеться у відповідному наказі освітнього відомства Наказ МОН № 665 від 01.06.13 року.

Професійно обумовлені вимоги до вчителя в педагогіці виражаються термінами "професійна придатність” і "професійна готовність”. Під професійною придатністю розуміють сукупність психічних і психофізіологічних особливостей людини, які необхідні для досягнення успіху в обраній професії. Під професійною готовністю – психологічну, психофізіологічну, фізичну готовність (тобто професійну придатність) та науково-теоретичну і практичну підготовку педагога. Завантажити

Для вчителів | Переглядів: 714 | Додав: DDSS | Дата: 03.02.2015 | Коментарі (0)

1.Членом організації «Травнева веселка» може бути кожен учень віком від 6 років, який  виявив своє бажання.
2.Члени шкільної організації «Травнева веселка» поділяються на:

  • весельчат – учні 1- 4 класів;
  • світанків – учні 5 – 9 класів.

3.Члени організації мають право:

  • вільно висловлювати свою думку;
  • брати участь у зборах організації;
  • брати участь у всіх заходах, які проводяться організацією;
  • виносити пропозиції з метою поліпшення роботи організації;
  • обирати і бути обраним на будь-яку посаду.

4.Члени організації зобов’язані:

  • дотримуватись вимог Статуту;
  • точно і вчасно виконувати всі розпорядження керівників шкільної організації;

5.Обов’язки Президента.
Президент:

  • персонально відповідає за організацію і проведення загальних конференцій
  • проводе і планує збори міністрів;
  • розподіляє завдання та обов’язки між членами Міністерств;

6.Обов’язки членів кабінету міністрів:

  • керують роботою різних міністерств;
  • представляють своїм класам звіти роботи ;
  • вирішують питання про порушення законів школи;
  • організовують і сприяють організації різноманітних шкільних заходів.

7.Міністерство освіти:

  • відповідає за успішність учнів;
  • організовує допомогу учням з недостатнім рівнем начальних досягнень;
  • проводить заходи, направлені на підвищення якості знань учнів;
  • допомагає в організації та проведенні предметних тижнів;

8.Міністерство культури:

  • відповідає за проведення культурно-масових справ, розподіляє між класами та учнями проведення цих заходів.
  • слідкує за зовнішнім виглядом учнів та поведінкою.
  • відповідає за участь членів шкільної організації в масових заходах школи та району.

9.Міністерство спорту:

  • Допомагає в організації спортивних заходів для школярів;
  • допомагає в організації турпоходів та екскурсій для дітей;
  • надають допомогу класоводам у проведенні з дітьми змістовного дозвілля;
  • проводять спортивні розминки, зарядки зі школярами.

10.Міністерство творчості:

  • залучає дітей в різноманітні творчі гуртки;
  • допомагає керівникам гуртків в організації  шкільних і районних  виставок:
  • організовує оформлення школи і класних кімнат;

 

Самоврядування | Переглядів: 354 | Додав: DDSS | Дата: 03.02.2015 | Коментарі (0)

1.Завдання і діяльність організації спрямовані на:

 

  • об’єднання дітей з метою проведення різних заходів, спрямованих на добрі та корисні справи;
  • виховання любові до Вітчизни;
  • виховання віри в себе, в свої сили;
  • виховання дітей у дусі поваги до старших, турботи про молодших;
  • прагнення жити в мирі й дружбі з дітьми інших народів;
  • дбайливе ставлення до природи;
  • знайомство з історичним минулим України, традиціями свого народу;
  • прищеплення любові до праці.
Самоврядування | Переглядів: 354 | Додав: DDSS | Дата: 03.02.2015 | Коментарі (0)

Вхід на сайт

Пошук